salat time

Friday, September 19, 2008

hantu mata lebam..

8hb Mac 2008 - Suku sakat hantu Raya,Polong,Toyol,Kuntilanak dan Hantu Kopek telah di diludah dan dilumur najis oleh rakyat manusia..kesian..nak buat macamana,rakyat dah tak suka tapi masih nak kacau manusia dengan gangguan yang tak releven lagi seperti mengilai di atas pokok,bertelanjang dan mencuri duit,menghisap ibu jari tuan nya,menyergah manusia secara aktif tak kira siang atau malam,melompat lompat ditepi jalan dan berterbangan menggunakan kepala tanpa badan . Ini semua taktik lama yang rakyat manusia dah tak boleh terima serta tidak lagi menyeramkan .

14 April 2008 - Hantu versi lama iaitu Hantu Mata Lebam yang hensem telah keluar dari kubur(setelah 10 tahun tinggal dialam barzakh) dan telah ber evolusi semula menjadi manusia baru untuk bertanding melawan suku sakat hantu pelbagai jenis(Multi Type Ghost) yang tak mahu-mahu masuk kubur

14 April-25 Ogos 2008 - Hantu Mata Lebam berjaya menarik suku sakat manusia menubuhkan satu Batalion yang dinamakan Kumpulan Bomoh Sejagat untuk mengusir suku sakat hantu Polong,Toyol,Pontianak,Hantu Raya dan Hantu Kopek yang tak mahu mahu masuk kubur dan sombong dengan jatidiri hantu mereka serta tak serik serik membuat kacau selama 51 tahun .

26 Ogos 2008 - Hantu Mata Lebam telah sebulat suara dipilih oleh semua golongan wakil manusia untuk menjadi Ketua Umum Kumpulan Bomoh Sejagat dan mendapat lesen menghalau suku sakat hantu untuk kembali masuk kubur .

16 Sept 2008 - Tarikh permulaan Hantu Mata Lebam memimpin Kumpulan Bomoh Sejagat masuk ke gelanggang untuk mengusir golongan suku sakat hantu hantu jahat masuk ke kubur .

Dari kenyataan Hantu Raya sebentar tadi,Hantu Mata Lebam harus dikuburkan kembali dan dimasukkan kedalam keranda besi yang dipateri dengan besi kursani kerana Hantu Mata Lebam sekarang telah menjadi ancaman kepada dunia keseluruhannya . Hantu Raya sangat berharap agar apabila Hantu Mata Lebam ini dikuburkan maka ianya nanti akan hanya kekal sebagai mitos mitos lama sahaja .


sape la hantu mata lebam tu ek.....

No comments: